شهید علمی فرمانده سپاه پاسداران نقده

شهیدی به نام من
شهید علمی فرمانده سپاه پاسداران نقده
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۳۲ - ن. علمی نیک
    احسنت
نویسندگان

قبل از پیروزی انقلاب

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

سال 1354 در این سالها بود که پائیز عمر رژیم سلطنتی از راه می رسید و چهره اش روز به روز به زردی میگرائید . مردم گروه گروه از خواب بیدار شده و زنجیرهای اسارت شیطان درون و برون یکجا از دست و پای خویش گسسته به جمع ابراهییمیان می پیوستند . باز صدای گرم ابوذرهای زمان مانند سعیدی  ایت.. طالقانی و ... همزمان با ندای ملکوتی امام که در سراسر ایران اسلامی طنین انداز بود . درست زمانی است که رزم که نفیسهایش به شمارش افتاده برای حتی لحظه ای دیگر زنده ماندن به هر جنایتی دست می زد ایت الله سید محمود طالقانی را برای چندمین بار باز دستگیر کرد . 2ایشان  سال بدون محاکمه در سختترین شرایط در زندان به سر برد . به جهت مشخص نبودن جرم و مدت محکومبت ، او وی را با کهولت سن و ضعف جسمانی به ده سال محکوم کرد .
57 هنگامی از زندان ستمشاهی بیرون امد که مدتها بود شاه در برابر موج اعتراض مردم مسلمان دچار شکست گشته و سرانجام درما نده گردید وکم کم    اثار ان را نماتیان کرد .
پائیز 57 از جمله ازادی زندانیان سیاسی در پائیز 57 بود . او اکنون با چشم خود می دید احساس کرد با مردمی دیگر روبروست . مردی که عازم به سوی هدف  مبدئ الله در مسیر لا اله الا الله و در پشت سر روح الله بودند .


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۲۸
  • ۴۸۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">